środa, 15 lipca 2015

TAG

Tag, jest to nominacja, która polega na odpowiedzeniu na 10 pytań dotyczących książęk. Następnie trzeba nominować innych blogerów, którzy również muszą odpowiedzieć na te pytania.
Swoją nominację dostałam od Yuki z blogu http://historiekrajusniegu.blogspot.com

No więc odpowiedzi na pytania :

1.       Wolisz czytać trylogie czy powieści jednotomowe?
Szczerze mówiąc to nie wybrzydzam, ani jednym, ani drugim. Jeśli jakaś książka mnie zaciekawi, a są kolejne części to bardzo chętnie po sięgnę. Jednak każdy z nas woli coś innego. Mój blog będzie się składał z 3 części więc chyba trylogie są mi bliższe.


2.       Wolisz czytać tylko autorki, czy autorów?
Lubię czytać i książki pisane przez kobiety, jak i te przez mężczyzn. Wydaje mi się że czytając książki płci przeciwnej możemy dowiedzieć o nich więcej.

3.       Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych?Ani to, ani to. W moim mieście nie ma Empika, więc żeby tam kupować musiałabym jedźić do innych miast. Książki najczęściej kupuję w księgarniach w swoim mieście.

4.       Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy serial?Niech nikt nic z nimi nie robi L Książki to książki i czy na ich podstawie powstanie film czy książka to i tak zawsze zostanie coś zmienione. Uważam że książki niech pozostaną takie jakie są, to nam daje większy popis wyobraźni.


5.       Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?
Wolę czytać jedną do dwóch książek tygodniowo. Powolne czytanie nie jest dla mnie bo zawsze muszę wiedzieć co będzie dalej, ale za szybko też nie lubię czytać, bo wolę się wkręcić w książkę i przeżyć wszystko z bohaterami, a nie od razu ich porzucić.

6.       Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Prowadzę bloga z własną historią, więc zdecydowanie wolę być autorem.

7.       Wolisz w kółko czytać dwadzieścia książek, czy sięgać po nowe?
Chyba obie opcje są wspaniałe. Lubię nowe książki i nowych bohaterów, które niosą ze sobą, ale czasem lubię też wrócić do książki którą już czytałam. Bo nie ważne ile razy przeczytamy jedną książkę i tak za każdym razem znajdziemy całkiem nowy sens.

8.       Wolisz być bibliotekarzem, czy sprzedawcą książek?
Ojej, trudne pytanie. Bardziej chyba jednak wolałabym być bibliotekarzem. Mogłabym polecać osobą książki które mnie zaciekawiły, a w wolnym czasie sięgnąć po jakąś książkę. Idealna praca. *.*



9.       Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury, czy wszystko poza?
Najczęściej sięgam po książki fantasy, jednak sięgam też po książki z innych gatunków. Jestem przekonania, że w życiu trzeba spróbować wszystkiego, a tak naprawdę, nie będę wiedziała czy ten rodzaj literatury mi się podoba, dopóki po nią nie sięgnę i się nie przekonam.

10.   Wolisz czytać książki fizyczne, czy e-booki?
Wolę książki fizyczne, e-booki czytałam, ale to nie to samo. Lepiej jest trzymać książkę, popijając gorącą czekoladą i to wszystkie przy zapachu nowej książki. Mniam. E-BOOKI STOP, CZYTAJMY KSIAŻKI PAPIEROWE!!


Odpowiedziałam na wszystkie pytania, a o to moje nominacje:


Jeszcze raz serdecznie dziękuję za nominację. Powodzenia w odpowiadaniu na pytania, kochani. J

PS

Kolejny rozdział już wkrótce, więc wypatrujcie. J

2 komentarze:

  1. Dziękuje za nominacje ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam przyjemność poinformować cię, że zostałaś nominowana do LBA!!! Więcej informacji tutaj: http://magiaprzeznaczenia.blogspot.com/2015/07/lba_16.html ;)

    OdpowiedzUsuń