poniedziałek, 20 lipca 2015

LBA

Dziękuję Manii Maji za kolejną nominację do Liebster Blog Avards. :)
Ci którzy nie wiedzą co to, odsyłam, tutaj: http://corkakrwi.blogspot.com/2015/07/liebter-blog-avard.html

Moje pytanka:

1. Co Cię najbardziej motywuje?
Najbardziej motywują mnie miłe komentarze, to znaczy, że kogoś w ogóle interesuje dalszy ciąg mej historii, a to daje mi mocnego kopa do pisania.

2. Przyjaciele, czy rodzina?
Zdecydowanie przyjaciele.

3. Ulubiona bohaterka książkowa?
No cóż brak. Każda bohaterka ma cechy które w niej cenię, ale żadna nie jest tą jedną ulubioną. Jeśli miałabym wymienić ulubioną musiałabym wymienić wszystkie bohaterki z każdej książki jaką czytałam. 

4. Ulubiony cytat?
Dwa cytaciki: 
"Kocham cię i będę kochał aż do śmierci, a jeśli potem jest jakieś życie, wtedy też będę cię kochał." – Dary Anioła: Miasto Szkła, Cassandra Clare

"Nienawidziłam cię za wszystko, za to, że czułam się tak bezradna, gdziekolwiek bym poszła, za to, że zupełnie straciłam nad sobą kontrolę. Nienawidziłam cię za te rozedrgane myśli w mojej głowie, za całe to pomieszanie… za to, jak nagle we wszystko zwątpiłam. Nienawidziłam cię za to że postawiłeś moje życie na głowie, a potem rozbiłeś je na kawałki. Ale nienawidziłam cię jeszcze za coś. W tamtej chwili i w każdej następnej, odkąd mnie opuściłeś, byłam w stanie myśleć tylko o tobie. Chciałam, żebyś był w tym mieszkaniu. Chciałam, żebyś mnie obejmował, żeby twoja twarz było obok mojej. Pragnęłam czuć twój zapach. I wiedziałam, że nie mogę, że nie powinnam tego mieć. I tego nienawidziłam najbardziej. Tej niepewności z tobą związanej. Przez ciebie moje życie było w niebezpieczeństwie, ale... kochałam cię też. Albo tak myślałam. Nic z tego nie miało sensu" – Uprowadzona, Lucy Christopher

5. Gdzie jedziesz na wakacje, czy może zostajesz w domu?
Zostaję w domku, czytając książeczki.

6. „Hobbit” – książka czy film?
Nie czytałam książki, więc trudno mi powiedzieć.

7. Czarny czy biały?
Zdecydowanie czarny, biały za szybko się brudzi.

8. Ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej, ale ta piosenka zawsze będzie mi bliska:
https://www.youtube.com/watch?v=l_lsXgUrc1I

9. Co sądzisz o książce „Romeo i Julia”?
Cóż podobała mi się, ale zakończenie jest trochę dziwne. Przecież mogli przeżyć…. Mimo to książka świetna.

10. Czekolada, czy żelki?
Czekolada zdecydowanie *.*

11. Wolisz lato, czy zimę?
Wolę typową wiosnę. Wtedy jest tak pięknie na dworze i nie jest tak ani zbyt ciepło, ale nie jest tez zimno. Idealna pora dla mnie. 

Moje nominacje:
 * http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/ 
* http://historiekrajusniegu.blogspot.com/
* http://gwennymargoravaneldisappear.blogspot.com/
* http://blue-spark-books.blogspot.com/ 


Moje pytania do nominowanych:
1. Wolisz czytać na łonie natury czy w domu?
2. Ulubiony autor/autorka?
3. Owoce Vs Warzywa?
4. Lody waniliowe czy czekoladowe?
5. Film, czy książka?
6. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
7. Jaki jest Twój ulubiony
8. Ulubiony film?
9. Wolisz czytać książki kilkakrotnie czy za każdym razem nowe?
10. Wolisz papierowe książki czy ebooki, a może audiobooki?

Jeszcze raz dziękuję za nominację. :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję z chęcią przyjmę nominacje. Dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za kolejną nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, tak. Wszystko fajnie! Tylko kiedy dodasz next'a?! Buziaczki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - Nie mam pojęcia. Jak już mówiłam na facebookowym fanpage`u mam brak weny i nie wiem kiedy się pojawi.

      Usuń
  4. Aha, okey ;) W takim razie życzę, by wena wróciła :) Podaj proszę link do twojego fanpage'a :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze to: Zostałaś nominowana do LBA! Więcek info: http://magiaprzeznaczenia.blogspot.com/2015/08/lba-2.html ;)

    OdpowiedzUsuń